Sharp Betallösningar 

Sharp Betalningslösningar

Vi har ett heltäckande utbud av betalningslösningar – som riktar sig mot Retail, Hospitality, Wellness och Supermarket. Vi erbjuder anpassade lösningar för både den enskilda handlaren och den större kedjan. Med ett brett och varierat utbud av hård- och mjukvarulösningar och med ett stort nätverk av europeiska samarbetspartners ser vi till att alltid hitta en relevant lösning för just din verksamhet.

Idag ser vi en snabb och växande teknologisk utveckling inom betalningssätt, vilket gör det viktigt att arbeta med en partner som erbjuder lösningar som ligger i framkant. Med erfarenhet från förra årtusendet av betalningslösningar vet vi att olika branscher har olika behov. Alla våra lösningar anpassas utifrån era specifika behov.

Vi finns över hela landet

Med rikstäckande närvaro finns vi på plats för att erbjuda dig konsultation inför ditt val av kassasystem. Vi kommer ut i din verksamhet och hjälper dig med en genomgång av verksamheten för att ta reda på ditt behov för att sedan hitta rätt lösning för dig. Dessutom erbjuder vi alla våra kunder support 365 dagar om året.

Sharp PC-Kassa

Sharp PC-Kassa är en svensk programvara utvecklad i Helsingborg där även support, utveckling och administration finns. I licensen ingår telefonsupport mellan 8 och 22 vardagar som helg. Systemet kan automatiskt vid dagsavslut generera en SIE-fil till ansvarig bokförare alternativt manuellt en månadsrapport, konterad per dag, om ni hellre önskar det. Dessa rapporter kan skickas via kassasystemets fria e-postfunktion där ni även kan sända dagsasvlut, veckorapporter, statistik m.m. fritt via e-post.

Sharp PC-Kassa kan också integreras och anpassas till flera olika integrationer såsom ordersystem, webshop, statistik och programmering via webben m.m. Och vill du integrera systemet direkt med Fortnox eller Visma så är det förberett för det med! Ett system att växa med där ni själva sätter gränserna.

Med ett bra utbud av hårdvara hjälper vi dig med en bra lösning, välkommen in till vårt Showroom för en demo. Önskar du hellre att vi kommer ut på ett kostnadsfritt så kontakta oss.

Sharp Start

Sharp Start är en förenklad version av programvarorna Retail, Hospitality, Wellness & Supermarket i ett. Systemet har begränsad med funktionalitet men kan utökas med licens för respektive mjukvara om behovet finns. Systemet hanterar egendesignade magnetkort för personalinloggning och presentkort och är förberett för Swish Handel.

Hospitality

Ett branschanpassat kassasystem för krävande miljöer. Systemet är utvecklat för den nordiska marknadens behov. All funktionalitet och utveckling görs i samråd med våra kunder.

På det sättet kan du vara trygg med att du alltid får en relevant lösning. Tack vare att behovet förändras i takt med att teknologin går framåt och möjligheterna blir fler, arbetar vi med ständig utveckling för att förbättra för din verksamhet.

Retail

Ett branschanpassat kassasystem gjort för verksamheter med bred produktflora, som detaljhandel, modebutiker och sportbutiker.
Vi hjälper dig att få kontroll på din lönsamhet, lagerstatus, försäljningsstatistisk och andra ekonomiska rapporter, som underlättar i din affärsplanering och redovisning. Med hjälp av våra molntjänster når du relevant information närsomhelst, varsomhelst. Du får som ett resultat mer tid över till att fokusera på din verksamhet.

Wellness

Sharp Wellness hanterar flera företag i samma lösning, det gäller även kortbetalningar. Systemet innehåller en kalender med obegränsat antal användare med möjlighet att koppla direkt till er hemsida så att kunden kan boka själv online.

Efter att bokning är gjort genereras en bekräftelse som skickas via sms eller mail. Dagen innan planerat besök får kunden en påminnelse om det bokade mötet. Systemet säkerställer på det sättet att ni minimerar risken för sena avbokningar och kunder som glömt bort sin tid.

Supermarket

Ett kassasystem med kopplingar till digitala vågar, sluten kontanthantering, elektroniska hyllkantsetiketter och inläsning av prisfiler.

Vi hjälper dig att få kontroll på din lönsamhet, lagerstatus, försäljningsstatistisk och andra ekonomiska rapporter, som underlättar i din affärsplanering och redovisning.

Med hjälp av våra molntjänster når du relevant information närsomhelst, varsomhelst. Du får som ett resultat mer tid över till att fokusera på din verksamhet.

OM PRINTPROFIL

Prinprofil erbjuder kompletta tekniska lösningar för dokumenthantering och vi är experter på kassasystem med olika betallösningar. Självklart hjälper vi till med installation, drift och underhåll av alla våra maskiner.

KONTORSTIDER

Måndag - Torsdag: 8:00 - 17:00
Fredag: 8:00 - 16:00
Lunchstängt alla dagar 12 - 13

Vi träffas lättast i butiken mellan 9:00 - 12:00 och 13:00 - 16:00

KONTAKT

Printprofil i Ystad AB
Rotfruktsgatan 1
271 54 Ystad 

Telefon: 0411-55 97 47
E-post: info(a)printprofil.se
Service: service(a)printprofil.se
Order: order(a)printprofil.se

Kontakta oss för att växa ditt företag

1 + 15 =